علمی-اجتماعی
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 17:59 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خوب است هر از چند گاهی عده ای از کارکنان گمرک حتما به جاهای دیگر منتقل شوند. درامد کلان گمرکی ها از ترخیص کالاها و انبارگردانی و صادرات و واردات چقدر است ؟
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
نمی دانم چطور 4 دختر و 3 پسر دانشجو ی دانشگاه آزاد ... برای گردش و تفریح در جنگل سوار یک 206 تیپ 2 شده بودند ؟نتیجه آخر کار پدر، مادر حلالم کنید ؟!!!
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
عده ای پولهایشان را با اطمینان تمام و خیال راحت در بانکهای سوئیس و با سودهای کلان می گذارند و مرد م نمی دانند چندغاز پولشان را در کدام بانک و یا موسسه ی اعتباری بگذارند که برایشان درامدی ماهیانه داشته باشد ؟
هزینه یک خانواده تک نفره: صبح یک نان بخرد و به سه قسمت تقسیم کند و برای سه وعده غذایی نگه دارد و 3 عدد تخم مرغ نیز برای هر وعده که می شود 1300 تومن. اگر زرنگ باشد بتواند نانوایی که نان 500 تومنی می فروشد پیدا کند که هزینه ی خانواده را حسابی پایین می آورد و چون یک نفر بیشتر نیست می تواند هر روز روزه بگیرد.برای سرپناه هم اگر توانست غاری نزدیک رودخانه ای پیدا کند آب نیز مجانی برایش تمام می شود. هزینه یک خانواده دو نفره: صبح یک نان بخرد و دو قسمت تقسیم کند و برای سه وعده غذایی 3 قرص نان بخرد و سه عدد تخم مرغ نیز برای هر وعده که می شود2800 تومن. توصیه : البته می توانند یک وعده را حذف کنند تا هزینه شان کمتر شود و یا حتی روزه بگیرند و نزدیک خانواده ی تک نفره یک غار پیدا کند هزینه یک خانواده سه نفره: صبح یک نان بخرد و به سه قسمت تقسیم کند و برای هر نفر یک سوم نان و 3 عدد تخم مرغ نیز برای هر وعده که می شود 5700 تومن. روزی 3 نان هزار تومنی و 9 عدد تخم مرغ 300 تومنی . توصیه های بالا در مورد این خانواده ها و سایر خانوارها نیز کاربرد دارد. هزینه یک خانواده چهار نفره نفره: مانند هزینه ی یک خانواده ی یک نفره و سه نفره . هزینه یک خانواده پنج نفره: مانند هزینه ی یک خانواده دو نفره و یک خانواده ی سه نفره و هزینه خانواده های بالاتر به همین نسبت تکرار شود.
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
به حدی به خصوصی سازی توجه می شود که به طور کامل از ثروتمند و تولیدکننده با هر تولیدی بدون کیفیت و از هر سرمایه داری با هر قصد و نیتی حمایت می شود و مردم را رها کرده اند.
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
نمی دانم چرا مسئولان کشور که از مصرف آب و برق و گاز و نفت و بنزین و گوشت و روغن و شکر و نفر صندلی هواپیما و... را با پیشرفته ترین کشورهای جهان مقایسه می کنند دستمزدها را با اروپا و امریکا مقایسه نمی کنند؟فقط در ایران است که دستمزدها به هیچ وجه جهانی نیست.
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بدبختانه در ایران برنامه های سیما در ایام عید با عزا فرقی ندارد . اگر در اعیاد همان برنامه های عادی را نشان دهند مردم بیشتر بهره مند می شوند. در برخی از اعیاد یا مناسبتها عده ای دور هم جمع می شوند و می خورند و می آشامند و می گویند و می خندند و تفاله اش را برای مردم پخش می کنند .
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یکی از اشتباهات در قانون ایران گرفتن حقوق مادام العمر توسط مستمری بگیران زیاد است و برخی از این مستمری بگیران خودشان کارمند رسمی هستند و ماهیانه چندین میلیون حقوق می گیرند و یا فردی مدتی کوتاه حقوق بگیر رسمی بوده یعنی در سنین میانسالی به استخدام دولت و سازمانهای دولتی درامده و به علت سن بالا زود بازنشسته شده و سالها خودش حقوق بازنشستگی دریافت کرده است و و بعد از آن فرزندانش مستمری می گیرند ( انصافا برخی افراد قبل از انقلاب بازنشسته شده اند ولی هنوز افراد خانواده شان حقوق می گیرند )که این خود هزینه ی زیادی بر بودجه ی کشور وارد می کند. یعنی درامدی که برابر با یارانه ی چند ده نفر است.
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشدو دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است.
دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
قرآن به حقیقت معجزه محمد است. قرآن کتابی است که به واسطه سنگینی عبارات آن، خواننده در ابتدا رمیده می شود و سپس شیفته جاذبه آن می شود و بالاخره بی اختیار مجذوب زیبایی های متعدد آن می گردد. هیچ شاعر و سخنوری نمی توانست نظیر قرآن را بیان کند به گونه ای که مثل یکی از سوره های قرآن به نام بقره، به یکی از درب های کعبه نصب شد، یکی از شعرای بزرگ آن زمان به نام لیبد که بت پرست و از اهالی یمن بود و اشعارش در کعبه آویخته می شد و وقتی ائلین آیات سوره بقره را خواند به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و گفت این عبارات فقط و فقط می تواند وحی خدا باشد و پس از آن به اسلام گروید. "ولفگانگ گوته"، شاعر معروف آلمانی

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 200
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 3051
بازدید کل : 3504683
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>